Teslimat ve İade Politikası
İşbu Teslimat ve İade Politikası www.mithattas.com.tr üzerinden satın alınan ürün ve hizmetlere ilişkin teslimat ve iade kurallarını düzenlemektedir.
Mithat Taş – Aşkla Ye Sağlıklı Yaşa (Zübeyde Hanım Mah. 7447/13 sk. No:38 D:19 Karşıyaka-İZMİR-05553973294) müşterilerine, Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerini gereğince www.mithattas.com.tr (Site) üzerinden hizmet vermektedir. Müşterilerin, site üzerinden satışı yapılan hizmetlerden bir ve/veya birkaçını satın alması durumunda;
Ürün Teslimatı ve İadesi
- Müşteri ürünü teslim almış sayılır.
- Mithat Taş, hizmetin yürütülmesi için 5 iş günü içerisinde müşteri ile iletişime geçer. İletişim müşterinin site üzerinden vermiş olduğu iletişim bilgileri üzerinden gerçekleşir.
- Müşteri, site üzerinden vermiş olduğu iletişim bilgilerinin doğruluğundan kendisi sorumludur. İletişim bilgilerinin yanlış/eksik olmasından kaynaklanan iletişimsizlik durumlarından Site ve Mithat Taş sorumlu değildir.
- Müşteri hizmetten cayma hakkını Mithat Taş’a www.mithattas.com.tr üzerinde ilan edilmiş olan iletişim kanallarından (telefon, e-posta, adres) biri ile bildirmek durumundadır.
- Üründen ve/veya hizmetten cayma hakkı yukarıda sayılan geçerli sebeplerden birine uygun olması durumunda, Mithat Taş tarafından müşteriye para iadesi yapılır.
- www.mithattas.com.tr üzerinde satılan hizmetlere ilişkin iade uygulamaları www.mithattas.com.tr üzerinden beyan edilen Mesafeli Satış Sözleşmesine uygun olarak yapılacaktır.
İade Yapılamayan Durumlar
Müşteri; site üzerinden satışı yapılan hizmetlere ilişkin, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği md. 15/1 uyarınca cayma hakkını aşağıdaki hallerde kullanamayacağını kabul etmiştir:
- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı/tedarikçinin kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,
- Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,
- Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,
- Teslim edilmesinden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar,
- Teslimattan sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,
- Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri,
- Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
- Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin hizmetler,
- Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar,
- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
Eğitim Ücreti İadesi
Aldığınız eğitimden memnun kalmadığınız takdirde ücretinizin tamamını iade ediyoruz. İade şartları ile ilgili uymanız gereken 2 kural şu şekildedir;
- Ücret iadesi yapabilmemiz için online eğitim içeriğinde 1 dersten fazla zaman geçirmemelisiniz. Eğitimi ne kadar süre izlediğiniz bilgisi www.mithattas.com.tr sistemi tarafından anlık olarak kayıt edilmektedir. Eğitimi uzun süre izlediğiniz takdirde gerekli kullanımı sağlamış olursunuz. Bu durumda ne yazık ki ücret iadesi yapamayız. Eğitimi aldıktan sonra, 15 dakika boyunca eğitimi inceleyebilirsiniz. Eğitimden memnun kalmaz iseniz ödediğiniz ücreti iade alabilirsiniz.
- İade işlemi için satın alım yaptıktan sonra 7 gün süreniz bulunmaktadır. Yasal mevzuat gereği satın alma işleminden sonraki 7 gün içerisinde bu hizmete ait faturayı kesmemiz gerekiyor. Fatura kestiğimizde vergi ödemesi ve ilgili paydaşların ödemelerini yapmış oluyoruz ve bu nedenle iade işlemleri için 7 gün içinde iletisim@mithattas.com.tr adresine e-posta atmalısınız.
- “Eat Lovely Live Healthy” kapsamında planlanan kamplara katılmak için ödeme yapan ancak iade talep eden kullanıcılar kamp tarihinden 10 gün öncesine kadar iptal işlemi gerçekleştirilebilir. Kampa katılımını iptal etmek isteyen kullanıcılar öncelikle Whatsapp iletişim hattımızdan bizimle iletişime geçerek durumu tarafımıza bildirmelidir. İade işlemine söz konusu olan ücret, katılımcının yapmış olduğu ödeme yöntemi ne ise aynı şekilde yapılacaktır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerin iadesi kredi kartına, havale-EFT ile yapılan ödemelerin iadesi Katılımcı’nın banka hesabına yapılacaktır. Ücret iadesi, iade talebini takip eden 7 iş günü içerisinde yapılacaktır. İade ücretinin geri ödenmesinden sonra Katılımcı’nın banka hesabına yansıma süresi, ilgili bankanın inisiyatifindedir.
- Kamp tarihine 10 gün kala ve daha geç iade taleplerinde kamp katılım ücreti geri ödenmez.
- Mücbir sebeplerden ve/veya planlandığı şekilde gerçekleşmeyen durumlardan dolayı tarafımızdan açıklanmış olan “Eat Lovely Live Healthy” Kamp tarihleri, ilan edilen tarihin öncesi ve sonrasında dört haftalık dönemi kapsayacak şekilde değişikliğe uğrayabilir. Aynı şekilde önceden bildirilen kamp lokasyonu, tesisi ve uzman eğitimci kadrosu değişikliğe uğrayabilir. Bu gibi mecburiyet arz eden değişikler tarafımızdan katılımcılara (müşteriye) mümkün olduğunca değişikliğin hasıl olması anını takiben ve kamp yerine varmadan, mutlaka bildirilecektir. Bu madde kapsamında belirtilmiş olan değişikliklerin gerçekleştirilmesi Katılımcı’ya (müşteriye) sözleşmeden cayma hakkı vermez.
Eğer iade işlemi ile ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız,
0 543 163 20 79 numaralı whatsapp bilgi servisinden ya da iletisim@mithattas.com.tr üzerinden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.
- Mesafeli Satışlar Yönetmeliğini incelemek için buraya tıklayın.
- Mithat Taş, Mesafeli Satış Sözleşmesi için buraya tıklayın.