Teslimat ve İade Prosedürü

Mithat Taş (Zübeyde Hanım Mah. 7447/13 sk. No:38 D:19 Karşıyaka-İZMİR-05553973294) müşterilerine, Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerini gereğince www.mithattas.com.tr (Site) üzerinden hizmet vermektedir. Müşterilerin, site üzerinden satışı yapılan hizmetlerden bir birkaçını satın alması durumunda;

  • Müşteri ürünü teslim almış sayılır.
  • Mithat TAŞ, hizmetin yürütülmesi için 3 iş günü içerisinde müşteri ile, müşterinin site üzerinden vermiş olduğu iletişim bilgileri üzerinden iletişime geçer ve müşterinin satın almış olduğu hizmeti icra eder.
  • Müşteri, site üzerinden vermiş olduğu iletişim bilgilerinin doğruluğundan kendisi sorumludur. İletişim bilgilerinin yanlış ya da eksik olmasından kaynaklanan iletişimsizlik durumlarından Site ve Mithat TAŞ sorumlu değildir.
  • Müşteri; site üzerinden satışı yapılan hizmetlere ilişkin, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği md. 15/1 uyarınca cayma hakkını aşağıdaki hallerde kullanamayacağını kabul etmiştir:
  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar,
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri,
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin hizmetler,
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar,
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
  • Müşteri hizmetten cayma hakkını Mithat TAŞ’a mithattas.com.tr üzerinde ilan edilmiş olan iletişim kanallarından (telefon, e-posta, posta) biri ile bildirmek durumundadır.
  • Müşterinin hizmetten cayma hakkının yukarıda sayılan geçerli sebeplerden birine uygun olması durumunda, Mithat TAŞ tarafından müşteriye para iadesi yapılır.
  • mithattas.com.tr üzerinde satılan hizmetlere ilişkin iade uygulamaları www.mithattas.com.tr üzerinden beyan edilen Mesafeli Satış Sözleşmesine uygun olarak yapılacaktır.